menedżer

Moja misja

Nazywam się Izabela Wojtachnik

Moją misją jest pomaganie innym w zmianach życiowych – osiągnięciu spełnienia zawodowego i pewności siebie

Wiem, że do realizacji marzeń potrzebne są z jednej strony pieniądze, a z drugiej odwaga. Pokażę Ci jak połączyć jedno i drugie. Odnajdę źródło Twoich pragnień i motywację do ich osiągnięcia.

Tutaj opisałam moją drogę 

Pomagam odkrywać swoją drogę, odkrywać swoją odwagę i aplikować do lepszej pracy [cele zawodowe, rekrutacja, autoprezentacja zawodowa, pewność siebie, wewnętrzna siła, asertywność, zarządzanie sobą w czasie).


Uczę jak strategicznie realizować cele osobiste i zawodowe, by osiągnąć satysfakcję na najwyższym poziomie, pracując na sesjach indywidualnych i warsztatach.

Szkolę pracowników firm z rozwoju potencjału, budowania pewności siebie, autoprezentacji zawodowej, asertywności i zarządzania sobą w czasie.

👉Rozwój kompetencji miękkich i wzmacnianie wewnętrznej siły to klucz do efektywności osobistej i organizacji.👈


 

🔴 Jesteś szefem sprzedaży, liderem zespołu, przedsiębiorcą, HR managerem?

Marzy ci się szkolenie szyte na miarę❓
Czy można połączyć asertywność z zarządzaniem zadaniami, telefoniczną obsługą klienta i budowaniem pewności siebie na mocnych stronach❓

Na takie pytanie odpowiadam:
Tak, da się. Bo wiem, że te tematy mają ze sobą wiele wspólnego. I moim celem jest danie jak najwięcej wartości uczestnikom.

Planujesz w tym kwartale szkolenia dla Ciebie i zespołu❓
Sprawdźmy, jaki program rozwojowy, uszyty na miarę, będzie dla ciebie najlepszy.

🔴 Przygotowałam 8 tematów – jakich kompetencji potrzebujecie, by wejść na wyższy etap w życiu zawodowym i osobistym.

📌 Budowanie pewności siebie na mocnych stronach – nauczysz się odkrywać i korzystać ze swoich atutów, by z większą pewnością realizować swoje cele.

📌 Efektywne zarządzanie sobą w czasie i delegowanie – zmienisz swoje podejście do bycia wiecznie zajętym w ciągu dnia i nauczysz się wypracowywać większą efektywność u siebie i pracowników w zespole.

📌 Warsztat asertywności – nauczysz się nazywać swoje emocje, rozpoznawać potrzeby i z szacunkiem je komunikować bez agresji czy uległości.

📌 Budowanie wewnętrznej siły – transformujący warsztat, który pozwoli ci doceniać siebie, wzmocnić poczucie własnej wartości, pracować z blokującymi schematami, by osiągać więcej i z większą radością zaczynać każdy dzień.

📌 Autoprezentacja Zawodowa – nauczysz się prezentować swoje kompetencje i największe atuty, przekonując do siebie odbiorców w rozmowach biznesowych.

📌 Rozwój potencjału w życiu zawodowym (projektowanie satysfakcjonującej drogi zawodowej) – dla tych, którzy chcą świadomie zaplanować dalszy rozwój zawodowy dla siebie i wybranych pracowników.

📌 Telefoniczna i Korespondencyjna Obsługa Klienta – dla tych, co chcą wzmocnić swój warsztat rozmów z klientami, również w trudnych, roszczeniowych sytuacjach.

📌 Jak pokonać opór przed dzwonieniem do Klientów – zdiagnozujesz w czym masz największe wyzwanie i przepracujesz to, co ciebie blokuje, by skutecznie wykonywać cold calling w swojej branży.

Skontaktuj się ze mną, by wybrać dogodną formę nauki kompetencji:
➡ Szkolenie dla Twojego zespołu lub wybranych osób w firmie – stacjonarnie lub online.
➡ Sesje lub warsztat 1×1 tylko dla Ciebie – doskonała opcja, jeśli chcesz indywidualnie pracować na swoich potrzebach rozwojowych.

Co jest ze mną możliwe – najlepiej oddają opinie klientów:

“Szkolenie, jak zawsze rewelacja, dziękuję, z Panią idziemy do przodu”.
“Jestem już na Pani 3 szkoleniu i skorzystam  kolejnych, świetnie Pani prowadzi, nie każdy trener tak potrafi”.
“Mega dużo notatek i wniosków, wiem co robić”. “Bardzo ciekawe, merytoryczne szkolenie, skupiła Pani moją uwagę na 100%”.

Napisz do mnie na priv – ustalimy Twoje zapotrzebowanie. Terminy przedwakacyjne znikają coraz szybciej.

Który z 8 tematów szkoleń jest dla ciebie największym wyzwaniem, a jednocześnie pomoże Ci wzmocnić siebie i zespół❓
W jakim szkoleniu najchętniej weźmiesz udział❓

Ukończyłam:

Wydział Zarządzania, Dyplomowe Studia Menedżerskie, Uniwersytet Warszawski

Wydział Zarządzania, Magisterskie Studia Menedżerskie, Uniwersytet Warszawski

Podyplomowe Studia Master of Business Administration, MBA – University of Illinois at Urbana-Champaign i Politechnika Lubelska

Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO

Studium Zawodowe Trenera Zmiany NOVO

Certyfikacja ICF (International Coach Federation) na poziomie ACC

Jestem trenerem zmiany, trenerem biznesu, certyfikowanym coachem ICF (akredytacja Międzynarodowej Federacji Coachów na poziomie ACC), menadżerem i mentorem.

Jestem praktykiem biznesu z 23 letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Od wielu lat wspieram ludzi w ich rozwoju osobistym i zawodowym. Rekrutuję i szkolę.

Podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami coacha, trenera, menadżera, kobiety i mamy 3 dzieci.

Pomogę Ci rozwinąć twój potencjał i osiągnąć efektywność osobistą w obszarach, których obecnie potrzebujesz.

Zmotywuję do realizacji Twoich marzeń oraz do życia wg swoich wartości.

Jak to zrobię? Sprawdź.

Zapraszam na bezpłatną konsultację telefoniczną lub online, na której opowiesz mi w czym masz wyzwanie i ustalimy jak Ci mogę pomóc.

SESJE 1:1

  1. Moje sesje coachingowe i mentoringowe prowadzę w oparciu o 3 główne założenia:
  • partnerstwo: ustalam z Klientem ścisłe zasady współpracy, buduję relację, w której każdy zna swoją odpowiedzialność,
  • celowość: pomagam ustalić Klientowi cele, do których odnosimy się w trakcie spotkań (zarówno cel na każdą sesję, jak i na cały proces),
  • zaufanie: każdy Klient posiada potencjał do realizacji swoich celów i marzeń, rolą coacha jest pomóc go wydobyć i udzielić wsparcia w działaniach.
  1.  Wykorzystuję sprawdzone metody i narzędzia coachingowe.
  2.  Proponuję proces coachingowy trwający 3-12 sesji.
  3.  Jedno spotkanie trwa 60 minut.
  4.  Pierwsze spotkanie to tzw. sesja próbna 20 minut i zawsze bezpłatna.
  5.  Sesje odbywają się online lub telefonicznie.
  6.  Oferuję stałe wsparcie w trakcie trwania całego procesu w postaci motywacji oraz nielimitowane wparcie mailowe.

 

SZKOLENIA

 

  1. Zawsze w formie warsztatowej (nie ma nudnego wykładu) – stacjonarnie na zamówienie do firmy lub zdalnie.
  2. Dobieram program pod potrzeby grupy.
  3. W doborze materiałów korzystam z 25 letniego doświadczenia.
  4. Możesz umówić się ze mną na szkolenia, warsztaty lub webinary do swojej organizacji – przykładowe tematy:

 

📌 Budowanie pewności siebie na mocnych stronach 

📌 Efektywne zarządzanie sobą w czasie i delegowanie

📌 Warsztat asertywności

📌 Budowanie wewnętrznej siły 

📌 Autoprezentacja Zawodowa 

📌 Rozwój potencjału w życiu zawodowym (projektowanie satysfakcjonującej drogi zawodowej)

📌 Telefoniczna i Korespondencyjna Obsługa Klienta

📌 Jak pokonać opór przed dzwonieniem do Klientów

3. Możesz również skorzystać z biblioteki szkoleń w Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie TUTAJ

 

4. Dla menadżerów i wiodących pracowników firmy – polecam Akademię Mistrzów Efektywności- sprawdź szczegóły szkoleń i mentoringów TUTAJ

Te kluczowe kompetencje wykorzystuję w pracy na sesjach indywidualnych oraz na warsztatach i szkoleniach⬇️

 

💡 Aktywne słuchanie

Umiejętność aktywnego słuchania niezwykle ważnym elementem w utrzymywaniu poprawnych relacji z innymi ludźmi. Moją umiejętność aktywnego słuchania opieram na:

 

  • wewnętrznej akceptacji i tolerancji dla uczuć i myśli mojego rozmówcy w celu wytworzenia wzajemnego poczucia zaufania,
  • zachęcanie do rozmowy i większej otwartości,
  • umożliwienie klientowi swobodnej wypowiedzi, powstrzymując się od zbędnych komentarzy i oceny,
  • kontrolowanie i odpowiednie kierowanie swoimi zachowaniami niewerbalnymi, a także obserwowanie reakcji mojego rozmówcy.

 

💡 Empatia

To dzięki niej odczuwam stany psychiczne innych osób i przyjmuję ich sposób myślenia.
Potrafię spojrzeć na świat z ich perspektywy. Zrozumienie drugiego człowieka to baza do tego, żebym mogła mu pomóc.

💡 Umiejętności komunikacyjne

Jeśli dwie strony rozmowy nie czują, że nawiązały kontakt to trudno pójść dalej w procesie coachingowym. Bez tych umiejętności nie byłabym w stanie pracować z ludźmi, mimo posiadania odpowiedniego wykształcenia i doświadczenia. To dzięki nim należycie dbam o moich klientów.

 

💡Odwaga

Jestem coachem odwagi. To moja wizytówka. Odwagę rozumiem przede wszystkim jako wzięcie odpowiedzialności za:

 

  • zaufanie do siebie zdobyte na wcześniejszych doświadczeniach,
  • ryzyko, którego nigdy w 100% nie określę,
  • rezygnację z alternatywnego wyboru w obliczu podejmowania decyzji,
  • decyzje i ich konsekwencje,
  • 100% zaangażowania w to co robię.

W procesie coachingowym wspieram się tą kompetencją, jak również wykształcam ją w moich klientach.

💡 Motywowanie

Motywowanie to jedna z podstawowych kompetencji coacha. Motywowanie w moim wykonaniu to zarażanie inspiracją do działania. To sztuka poruszania serc i umysłów ludzi, z którymi pracuję.