Jak wykorzystać media społecznościowe

do zdobycia pracy marzeń

Jak szukać pracy?

Dzisiaj, aby skutecznie zdobyć wymarzoną pracę, trzeba się wyróżnić. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że większość osób wciąż tego nie robi.

 

Jednym z doskonałych sposobów na zaistnienie na rynku pracy jest pokazanie się jako ekspert w swojej dziedzinie.

TAK – nie chodzi już tylko o wyszukiwanie odpowiednich ogłoszeń z ofertami pracy, ale podjęcie proaktywnych działań.

Rekruterzy działają proaktywnie – szukają kandydatów w google i mediach społecznościowych.

Dlaczego z tego nie skorzystać?

 

Jak to – możesz zapytać, to ja muszę się tak upubliczniać?

 

Nie musisz.

Ale jeśli chcesz budować swój pozytywny wizerunek, zachęcający do zatrudnienia Ciebie na wymarzonej pozycji – pokaż to w mediach społecznościowych.

 

Na webinarze pokażę Ci jak wykorzystać najbardziej popularne media społecznościowe do szukania pracy.

 

 

Do zobaczenia,

Izabela Wojtachnik

szukam pracy

Co zyskasz z udziału w webinarze

Dowiesz się w których mediach społecznościowych warto szukać pracy

dzięki czemu przekonasz się co robić dalej

Poznasz podstawowe obszary działań w social media

co pozwoli Ci zaplanować odpowiednie działania krok po kroku

Zyskasz dużą dawkę motywacji i energii

co pozwoli Ci z większym entuzjazmem planować kolejne zmiany zawodowe

Poznasz bibliotekę szkoleń, z której warto skorzystać przy budowaniu Autoprezentacji

dzięki czemu będziesz wiedział jak się skutecznie prezentować przed pracodawcą

Poznaj prowadzącą webinar

Izabela Wojtachnik

Wspiera w osiągnięciu spełnienia zawodowego, pomaga wznosić karierę na wyższy poziom, pomaga odkryć swoją drogę i odwagę do realizacji marzeń.

Jest certyfikowanym coachem, trenerem zmiany oraz menedżerem, z ponad 23 letnim doświadczeniem w biznesie. Specjalizuje się w coachingu odwagi i spełnienia zawodowego.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Entuzjastka jazdy na rowerze i psychologii pozytywnej.

Pomogła kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych oraz na szkoleniach i kursach online.

Autorka Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie.

Dzięki współpracy z Izabelą klienci stają się bardziej pewni siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele.

Co mówią Uczestnicy poprzednich webinarów

Utwierdziłam się w przekonaniu, że warto mieć profil na Linkedin oraz zainwestować w selfcoaching. Jak zwykle merytorycznie – dowiedziałam się jak dbać o markę osobistą i budowanie swojej sieci kontaktów.

Wow, mas wiedzy, dziękuję za webinar. Spotkamy się na Linkedin z pewnością.

Brałem udział w wielu webinarach, świetna wiedza, merytoryczne wskazówki i prowadzenie. Serio, bez słodzenia.

 

Widzę, że muszę popracować nad poczuciem własnej wartości, by móc mówić lepiej o sobie.

Dziękuję za wskazówki i odpowiedzi na wszystkie pytania.

Niesamowita wiedza na webinarze, bardzo dziękuję. Teraz piłeczka po mojej stronie.

 

Co inni klienci mówią o współpracy ze mną

Warsztat był użyteczny, przydatny, efektywny, bo wpłynął na mnie pozytywnie, na mój rozwój.

A to zaprocentuje w życiu zawodowym.

 

Monika
Ekspert Obsługi Kredytów

Podziwiam Twoje zaangażowanie i chęć dzielenia się wiedzą.

To dla mnie najlepszy dowód na to, że to co chcesz przekazać odbiorcom jest autentyczne, że masz z tego satysfakcje i spełnienie.

Twoje webinary plus ostatnia konferencja (!) mnie przekonują 🙂

Dagmara
Księgowa

Sesje coachingowe wpłynęły na wzrost poczucia mojej wartości, dzięki czemu mam większą odwagę do realizacji swoich marzeń i celów.

 

Marysia
Junior Project Assistant

Szczegóły organizacyjne - wpisz do kalendarza

poniedziałek 14.11.2022 r.

godz. 19:00 - 20.30

100% online

W dniu webinaru otrzymasz link do dołączenia