Jak szukać pracy?
Dzisiaj, aby skutecznie zdobyć wymarzoną pracę, trzeba się wyróżnić. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że większość osób wciąż tego nie robi.
Jednym z doskonałych sposobów na zaistnienie na rynku pracy jest pokazanie się jako ekspert w swojej dziedzinie.
TAK – nie chodzi już tylko o wyszukiwanie odpowiednich ogłoszeń z ofertami pracy, ale podjęcie proaktywnych działań.
Rekruterzy działają proaktywnie – szukają kandydatów w google i mediach społecznościowych.
Dlaczego z tego nie skorzystać?
Jak to – możesz zapytać, to ja muszę się tak upubliczniać?
Nie musisz.
Ale jeśli chcesz budować swój pozytywny wizerunek, zachęcający do zatrudnienia Ciebie na wymarzonej pozycji – pokaż to w mediach społecznościowych.
Na webinarze pokażę Ci jak wykorzystać najbardziej popularne media społecznościowe do szukania pracy.
Do zobaczenia,
Izabela Wojtachnik

Co zyskasz z udziału w webinarze
Dowiesz się w których mediach społecznościowych warto szukać pracy
dzięki czemu przekonasz się co robić dalej
Poznasz podstawowe obszary działań w social media
co pozwoli Ci zaplanować odpowiednie działania krok po kroku
Zyskasz dużą dawkę motywacji i energii
co pozwoli Ci z większym entuzjazmem planować kolejne zmiany zawodowe
Poznasz bibliotekę szkoleń, z której warto skorzystać przy budowaniu Autoprezentacji
dzięki czemu będziesz wiedział jak się skutecznie prezentować przed pracodawcą
Poznaj prowadzącą webinar

Izabela Wojtachnik
Wspiera w osiągnięciu spełnienia zawodowego, pomaga wznosić karierę na wyższy poziom, pomaga odkryć swoją drogę i odwagę do realizacji marzeń.
Jest certyfikowanym coachem, trenerem zmiany oraz menedżerem, z ponad 23 letnim doświadczeniem w biznesie. Specjalizuje się w coachingu odwagi i spełnienia zawodowego.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Entuzjastka jazdy na rowerze i psychologii pozytywnej.
Pomogła kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych oraz na szkoleniach i kursach online.
Autorka Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą klienci stają się bardziej pewni siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele.

Co mówią Uczestnicy poprzednich webinarów
Utwierdziłam się w przekonaniu, że warto mieć profil na Linkedin oraz zainwestować w selfcoaching. Jak zwykle merytorycznie – dowiedziałam się jak dbać o markę osobistą i budowanie swojej sieci kontaktów.
Wow, mas wiedzy, dziękuję za webinar. Spotkamy się na Linkedin z pewnością.
Brałem udział w wielu webinarach, świetna wiedza, merytoryczne wskazówki i prowadzenie. Serio, bez słodzenia.
Widzę, że muszę popracować nad poczuciem własnej wartości, by móc mówić lepiej o sobie.
Dziękuję za wskazówki i odpowiedzi na wszystkie pytania.
Niesamowita wiedza na webinarze, bardzo dziękuję. Teraz piłeczka po mojej stronie.
Co inni klienci mówią o współpracy ze mną
Warsztat był użyteczny, przydatny, efektywny, bo wpłynął na mnie pozytywnie, na mój rozwój.
A to zaprocentuje w życiu zawodowym.
Monika
Ekspert Obsługi Kredytów
Podziwiam Twoje zaangażowanie i chęć dzielenia się wiedzą.
To dla mnie najlepszy dowód na to, że to co chcesz przekazać odbiorcom jest autentyczne, że masz z tego satysfakcje i spełnienie.
Twoje webinary plus ostatnia konferencja (!) mnie przekonują 🙂
Dagmara
Księgowa
Sesje coachingowe wpłynęły na wzrost poczucia mojej wartości, dzięki czemu mam większą odwagę do realizacji swoich marzeń i celów.
Marysia
Junior Project Assistant
Szczegóły organizacyjne - wpisz do kalendarza
poniedziałek 14.11.2022 r.
godz. 19:00 - 20.30
100% online
W dniu webinaru otrzymasz link do dołączenia