Jak szukać pracy?
Dzisiaj, aby skutecznie zdobyć wymarzoną pracę, trzeba się wyróżnić. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że większość osób wciąż tego nie robi.
Jednym z doskonałych sposobów na zaistnienie na rynku pracy jest pokazanie się jako ekspert w swojej dziedzinie.
TAK – nie chodzi już tylko o wyszukiwanie odpowiednich ogłoszeń z ofertami pracy, ale podjęcie proaktywnych działań.
Rekruterzy działają proaktywnie – szukają kandydatów w google i mediach społecznościowych.
Dlaczego z tego nie skorzystać?
Jak to – możesz zapytać, to ja muszę się tak upubliczniać?
Nie musisz.
Ale jeśli chcesz budować swój pozytywny wizerunek, zachęcający do zatrudnienia Ciebie na wymarzonej pozycji – pokaż to w mediach społecznościowych.
Na webinarze pokażę Ci jak wykorzystać najbardziej popularne media społecznościowe do szukania pracy oraz jak budować swój wizerunek eksperta.
Do zobaczenia,
Izabela Wojtachnik

Co zyskasz z udziału w webinarze
Dowiesz się które media społecznościowe są najlepsze
do budowania sieci kontaktów zawodowych i szukania pracy
Poznasz aktualne dane liczbowe
czego rekruterzy szukają w profilach, ile osób jest aktywnych w social media
Poznasz podstawowe obszary działań w social media
co pozwoli Ci zaplanować odpowiednie działania krok po kroku
Dowiesz się w których mediach społecznościowych warto szukać pracy
dzięki czemu przekonasz się co robić dalej
Zyskasz dużą dawkę motywacji i energii
co pozwoli Ci z większym entuzjazmem planować kolejne zmiany zawodowe
Poznasz bibliotekę szkoleń do dalszego rozwoju
dzięki czemu będziesz wiedział jak się skutecznie prezentować przed pracodawcą, jak stworzyć autoprezentację i zyskać pewność siebie w zmianach zawodowych
Poznaj prowadzącą webinar

Izabela Wojtachnik
Wspiera w osiągnięciu spełnienia zawodowego, pomaga wznosić karierę na wyższy poziom, pomaga odkryć swoją drogę i odwagę do realizacji marzeń.
Jest certyfikowanym coachem, trenerem zmiany oraz menedżerem, z ponad 23 letnim doświadczeniem w biznesie. Specjalizuje się w coachingu odwagi i spełnienia zawodowego.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Entuzjastka jazdy na rowerze i psychologii pozytywnej.
Pomaga kilkuset klientom rocznie na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych oraz na szkoleniach i kursach online.
Autorka Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą klienci stają się bardziej pewni siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele.

Co mówią Uczestnicy poprzednich webinarów
Utwierdziłam się w przekonaniu, że warto mieć profil na Linkedin oraz zainwestować w selfcoaching. Jak zwykle merytorycznie – dowiedziałam się jak dbać o markę osobistą i budowanie swojej sieci kontaktów.
Wow, masa wiedzy, dziękuję za webinar. Spotkamy się na Linkedin z pewnością.
Brałem udział w wielu webinarach, świetna wiedza, merytoryczne wskazówki i prowadzenie. Serio, bez słodzenia.
Widzę, że muszę popracować nad poczuciem własnej wartości, by móc mówić lepiej o sobie.
Dziękuję za wskazówki i odpowiedzi na wszystkie pytania.
Kolejne wartościowe szkolenie. Dzięki Tobie idę po swoje, wzmacniam swoją wartość i mam dostęp do niesamowitych narzędzi 💪
Niesamowita wiedza na webinarze, bardzo dziękuję. Teraz piłeczka po mojej stronie.
Szkoda, że na ciebie nie trafiłam 10 lat temu. Ale widzę, że NIE jest dla mnie za późno na realizację zmiany zawodowej. Dziękuję.
Co inni klienci mówią o współpracy ze mną
Warsztat był użyteczny, przydatny, efektywny, bo wpłynął na mnie pozytywnie, na mój rozwój.
A to zaprocentuje w życiu zawodowym.
Monika
Ekspert Obsługi Kredytów
Podziwiam Twoje zaangażowanie i chęć dzielenia się wiedzą.
To dla mnie najlepszy dowód na to, że to co chcesz przekazać odbiorcom jest autentyczne, że masz z tego satysfakcje i spełnienie.
Twoje webinary plus ostatnia konferencja (!) mnie przekonują 🙂
Dagmara
Księgowa
Sesje coachingowe wpłynęły na wzrost poczucia mojej wartości, dzięki czemu mam większą odwagę do realizacji swoich marzeń i celów.
Marysia
Junior Project Assistant
Dzięki Tobie wiem co dalej robić, dostałam kompletny proces dalszego rozwoju. Przepełnia mnie poczucie kompetencji i wdzięczność.
Milena
Pracownik Finansowy
Pokazałaś mi co jest dla mnie ważne w życiu. Teraz wiem jaki proces zaczęłam i jestem gotowa, by w przyszłości czuć się o wiele lepiej i być gotową na odważniejsze decyzje.
Jowita
HR Manager
Spotkania z Tobą dały mi wzrost pewności siebie. Dzisiaj znam swoje kompetencje, wartość i mimo tego, że byłam nieufna – zadziałało.
Anna
Finance Assistant
Zapisz się tutaj na webinar👇👇👇
⚠️ Po zapisie odbierz email od: coach@izabelawojtachnik.pl (poszukaj w spam, ofertach i innych folderach)