O wydarzeniu

bezpłatna konferencja online

Przygotuj się
na burzliwy rynek pracy
- edycja 4

Poznaj sprawdzone narzędzia
i metody, aby wyróżnić się na kryzysowym rynku pracy
i zdobyć pracę marzeń.

pewność siebie w pracy
Mobbing w pracy zdalnej
jak zrobić własną www
wirtual assistant
robert wojtachnik
etykieta biznesowa

Data

20 marca 2021 r.

Czas

9.00 - 16.00 CET

100% online

Pełnowartościowe szkolenie bez wychodzenia z domu!

Co robić, aby z sukcesem realizować swoje cele zawodowe?

Od 2020 r. mamy do czynienia z trudniejszym rynkiem pracy z powodu spowolnienia gospodarczego w porównaniu do 2019 r. oraz kryzysu w konsekwencji wybuchu pandemii.

Twoje życie zawodowe jest pod znakiem zapytania, bo pozostałeś bez pracy, od kilku miesięcy nie możesz znaleźć nowej pracy lub też stoisz przed koniecznością przekwalifikowania się?

A może zastanawiasz się nad korzystną dla Ciebie zmianą zawodową i zależy Ci na podniesieniu swoich kwalifikacji?

Właśnie dla takich osób zorganizowałam IV edycję bezpłatnej konferencji online.

Wraz z innymi ekspertami pokażemy Ci nie tylko jak poradzić sobie w tej trudnej sytuacji osobistej i zawodowej, ale również jak znaleźć satysfakcjonującą pracę z wykorzystaniem swojego potencjału zawodowego.

Zapraszam na całodniowe, bezpłatne, wartościowe szkolenie online, na którym masz dostęp do ekspertów na żywo na wyciągnięcie ręki.

 

Do zobaczenia,

Izabela Wojtachnik

6 aspektów rozwoju zawodowego

Przebranżowienie

Czy jest możliwe i jak tego dokonać z sukcesem.

Mobbing a praca zdalna

Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach z pracodawcą. Zadbaj o siebie i swoje otoczenie.

Cyfrowe kompetencje

Poznaj zawód ceniony w nowoczesnych organizacjach

Czy savoir-vivre to przeżytek

Co się liczy w dzisiejszym świecie biznesu

Wirtualna asystentka

Poznaj tajniki nowego zawodu, który powstał w ostatnich latach

Własna strona www

To możliwe - stwórz swoją wizytówkę w sieci, nawet jeśli nie prowadzisz firmy

Dołącz do konferencji, zdobądź wiedzę, aby ruszyć z pewnością siebie na rynek i zdobyć satysfakcjonującą pracę!

Poznaj prelegentów i plan konferencji

6 wspaniałych ekspertów rozwoju osobistego i zawodowego

09:00 - 10:20

Izabela Wojtachnik

pewność siebie w pracy

Jak się przebranżowić

Takie pytanie często słyszę od osób, z którymi prowadzę rozmowy i konsultacje rozwojowe.

Dzisiaj umiejętność wykorzystania swojego potencjału oraz kluczowych kompetencji jest dla Ciebie główną szansą na zdobycie nowej pracy.

Być może myślisz o zmianie pracy, ale nie wiesz w którym kierunku iść. Albo czujesz wypalenie i wiesz, że potrzebujesz sprawdzić się w czymś innym.

Zapraszam Cię na prelekcję, z której dowiesz się:

  • jak strategicznie podejść do przebranżowienia,
  • jakie błędy najczęściej popełniają osoby, które chcą zmienić branże/zawód,
  • jakie czynniki powinny być spełnione, by udało ci się to zrobić z sukcesem.

Pomaga osobom pracującym lub szukającym pracy w osiągnięciu spełnienia zawodowego, aby były zadowolone w życiu i odważyły się sięgnąć po marzenia.
Jest akredytowanym coachem ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej), trenerem zmiany. Fanka psychologii pozytywnej.

Pomogła ponad kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych, konsultacjach oraz w kursach online i szkoleniach. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i menedżerskie.

Autorka kursów online, programów mentoringowych oraz Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie.
Z ebooków i poradników Izabeli skorzystało już ponad 1900 osób.

Sprawdziła, że można zbudować ścieżkę satysfakcjonującej kariery dla siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą osoby stają się bardziej pewne siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele!

Prywatnie szczęśliwa żona i mama trzech synów. Entuzjastka jazdy na rowerze.

10:30 - 11:20

Sylwia Stein
jak zrobić własną www

Jak stworzyć własną stronę wizytówkę niskobudżetowo

Z prezentacji dowiesz się w jakim sposób przy niewielkim budżecie, samodzielnie stworzyć funkcjonalną stronę wizytówkę na WordPress krok po kroku – od koncepcji, poprzez wybór domeny i hostingu, aż po wdrożenie.

Otrzymasz ode mnie wskazówki:

  • o czym koniecznie należy pamiętać,
  • co na stronie znaleźć się powinno,
  • jak sprawić, by była ona przyjemna w odbiorze. 

Miłośniczka WordPressa i SEO. Magik od CSS i HTML-a.

Na co dzień tworzy strony www, sklepy internetowe, platformy kursowe.

Dodatkowo prowadzi bloga i konsultacje, na których to dzieli się wiedzą z zakresu tworzenia stron www.  

11:30 - 12:20

Joanna Cur

Mobbing w pracy zdalnej

Mobbing w pracy zdalnej - czy jest możliwy?

Niby masz pracę, ale nie do końca czujesz czy chcesz być tu, gdzie jesteś teraz.

Zastanawiasz się czy to, co się wokół Ciebie dzieje, to czasami nie mobbing?

A może to dyskryminacja?

Nie wiesz przecież jak te dwie sytuacje odróżnić. Pracujesz zdalnie, rzadziej niż zwykle kontaktujesz się ze swoim zespołem. Nie masz się komu wyżalić. Zresztą inni pewnie nie mają lepiej.

 

Podczas tego wywiadu dowiesz się, co zrobić, aby sobie pomóc.
Powiem Ci jakie masz prawa, czy warto mówić o swojej sytuacji głośno i do kogo możesz zwrócić się o wsparcie.

Prawniczka, specjalistka prawa pracy oraz zagadnień związanych z etyką w biznesie, szkoleniowiec, wykładowca akademicki, manager, mentor. 

Joanna ma za sobą 20-letnie doświadczenie w międzynarodowych korporacjach. Przez 8 lat zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w T-Mobile Polska S.A. w kanale własnym oraz franczyzowym.

Rozumie biznes i potrafi mówić jego językiem. Uwielbia też prawo, jednak nie zanudza odbiorcy niezrozumiałymi sformułowaniami i mówi „po ludzku”.

Na co dzień prowadzi szkolenia z prawa pracy dla managerów, HR Business Partnerów, pracowników działów rekrutacji oraz kadr i płac. Wykłada również prawo pracy oraz etykę w biznesie na jednej z warszawskich uczelni.

Od wielu lat zajmuje się tematyką mobbingu i dyskryminacji w miejscu pracy. Prowadzi szkolenia dla managerów oraz pracowników z przeciwdziałania w/w. W styczniu 2021 r. była gościem programu Liberator w „Radio dla Ciebie”, gdzie udzieliła wywiadu dotyczącego tej tematyki.

Prywatnie szczęśliwa żona, mama dorosłej córki oraz właścicielka 2 psów: buldożki francuskiej oraz kundelka adopciaka.

12:30 - 13:20

Katarzyna Racisz

wirtual assistant

Wirtualna Asystentka-zawód przyszłości!

Zapraszam na prelekcję, z której dowiesz się m.in:

  • Czym zajmuje się wirtualna asystentka?
  • Czy każdy może zostać wirtualną asystentką/wirtualnym asystentem?
  • Jak zacząć działać w branży wirtualnej asysty?
  • Jak się wyróżnić i zdobywać klientów?
  • Ile zarabiają wirtualne asystentki?
  • Pułapki w pracy wirtualnej asystentki?
  • Jak odnieść sukces jako wirtualna asystentka?

Opiekun marki, specjalistka ds. web marketingu, coach, mentor początkujących Wirtualnych Asystentek, autorka kursu online dla WA.

Jej misją jest towarzyszenie innym w procesie budowania swojej silnej marki.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w redakcjach prasowych, w agencji reklamowej oraz w organizacji działającej na rzecz kobiet.
Dziś prowadzi swoją firmę, wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu ich biznesów i pomaga początkującym Wirtualnym Asystentkom wejść na rynek wirtualnej asysty.
Kasia uwielbia swoją pracę. Tworzy i współtworzy wartościowe projekty, rozwija swoje pasje i pomaga swoim klientom czerpać z czasu, który otrzymują, zlecając jej opiekę nad swoją firmą.

Wierzy, że równowaga między życiem zawodowym a prywatnym jest filarem harmonijnego rozwoju i silnego biznesu.

Jej wielką pasją jest psychologia i praca z potencjałem, który drzemie w każdym z nas. Uwielbia się uczyć i zdobywać nowe kompetencje.

13:30 - 14:20

dr Robert Wojtachnik

robert wojtachnik

Jak zostać ekspertem od cyfryzacji przedsiębiorstw.

Poznaj jaki jest popyt na ekspertów cyfryzacji wśród pracodawców.

Dowiesz się w jakich obszarach możesz się specjalizować. Przekonasz się, że nie jest to dziedzina zdominowana jedynie przez umysły ścisłe, lecz ludzie o różnych osobowościach i talentach również mogą się w niej odnaleźć.

Pokażę jakie kompetencje są cenione w tej profesji. Na naszych oczach zmienia się świat, staje przed nami coraz więcej wyzwań. Ci, którzy postawili na cyfryzację odnieśli w czasach pandemii duży sukces. Brak kompetencji w dziedzinie cyfryzacji zmniejsza szanse na rozwój w nowoczesnej dziedzinie na rynku pracy.

Ci, którzy posiadają takie kompetencje – mogą liczyć na coraz wyższe wynagrodzenie, są pożądanymi pracownikami dla wielu wiodących firm.

Jeśli chcesz realizować zawód w przyszłości, zarobić na realizację swoich marzeń i zyskać bezpieczeństwo zatrudnienia – ta prelekcja jest dla Ciebie.

dr Robert Wojtachnik – przedsiębiorca, trener i konsultant. Od 20 lat wspiera klientów w osiąganiu mistrzowskiej skuteczności poprzez dostarczanie im sprawdzonych narzędzi transformacji cyfrowej, które wzmacniają ich osobowość i kompetencje biznesowe. Obronił doktorat w tym obszarze. Łączy świat biznesu i nauki, oferując synergię skutecznej praktyki oraz sprawdzonej teorii w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Rozumie biznes, bo sam od 20 lat w nim działa.
Jest sympatykiem transformacji cyfrowej, wielbicielem minimalizmu, prostoty, jasnej komunikacji. Niewolnik interdyscyplinarnego rozwoju.

Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy oraz świadomość siebie i biznesu. Wie, że połączenie nauki i praktyki rozwiązuje ludzkie bolączki. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki.

Entuzjasta tańca, gotowania i jazdy na rowerze. Miłośnik sztuki, wolności i harmonii. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże.

14:30 - 15:20

Ewa Brok

etykieta biznesowa

Dlaczego etykieta i savoir-vivre wracają do grupy wiodących kompetencji zawodowych?

Dla osób dla których, kompetencje i wizerunek w świecie, w którym pierwsze wrażenie robi się tylko raz, korespondencja biznesowa, ma bardzo duże znaczenie.

Dlaczego?

Doczekaliśmy czasów w których jesteśmy bardzo złączeni z technologią, a to pociąga za sobą, fakt, że każdego dnia, jesteśmy atakowani potokiem informacji i musimy nauczyć się te informacje selekcjonować, ale oznacza to również, że my też jesteśmy selekcjonowani.

Zatem zarówno email, jak i inne formy naszej aktywności w sieci, czy to komentarze na forach czy umieszczane w sieci zdjęcia, filmy – to nasze wirtualne wizytówki, które wywołują jakieś wrażenia u odbiorców i to od nas zależy, jakie to mają być wrażenia.

I chociaż ten model grzeczności komputerowej, jak twierdzi profesor Ożóg, jest trochę prostszy i bardziej tolerancyjny, to jest i należy go stosować.

Kultura obowiązuje nas bowiem zawsze i wszędzie.

Certyfikowany trener i mówca Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej. Od 17 lat łączy pasję do budowania relacji z pracą warsztatową i dydaktyczną.

Wspiera firmy w etykiecie komunikacji i zwiększaniu sprzedaży, poprzez budowanie dobrych relacji biznesowych w oparciu o zasady savoir – vivre. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, jako wykładowca akademicki na Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Szczecińskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz pojawia się na łamach czasopism branżowych.

Dla niej i jej klientów savoir – vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem w biznesie. To narzędzie wzmacnia pewność siebie, daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi, wnosi do życia odpowiedzialność, szacunek i kulturę. I nie chodzi o ograniczające zasady, ale o naszą autentyczność wyrażaną z klasą!

Oprócz pracy edukacyjnej prowadzi około 20 spotkań i warsztatów rocznie. Jej najważniejszą decyzją w 2020 roku było rozpoczęcie współpracy ze szczecińską organizacją „Kobieca Sprawa”, w ramach której, pomaga kobietom rozpocząć aktywność zawodową, poznając standardy dobrego pracownika, profesjonalnego wizerunku oraz komunikacji, w oparciu o savoir- vivre.

15:20

Izabela Wojtachnik - zakończenie, podsumowanie konferencji.

Zarejestruj się, aby rozpocząć pozytywną zmianę dla siebie