Udało się! Jesteś na liście uczestników!
Dziękuję za zapis na konferencję!
Poszukaj maila z informacjami o szczegółach konferencji. [przeszukaj wszystkie foldery poczty: powiadomienia, inne, spam, oferty]
Cała konferencja będzie dla Ciebie dostępna bezpłatnie w dniu eventu.
Link do spotkania online wyślemy do Ciebie dzień przed wydarzeniem, czyli w piątek 19 marca.
Jeżeli nie wiesz czy uda Ci się być z nami na żywo lub obejrzeć całość, sprawdź opcję dostępu nagrań poniżej:
Zarezerwuj dostęp do nagrań wideo z całej konferencji
ze zniżką 60%
Kupując dostęp do nagrań z konferencji otrzymujesz:
- Zapis video z 6 prelekcji (ok 7 h nagrań)
- Dostęp do nagrań na 365 dni na platformie kursowej
- Możliwość korzystania 24/7 z dowolnego miejsca z internetem
- Dostęp do wiedzy zawsze wtedy, gdy będzie Ci potrzebna
- Możliwość powtarzania wiedzy od ekspertów tyle razy, ile potrzebujesz
- Spokojną głowę, że nic ważnego Ci nie umknie podczas oglądania na żywo
Wartość biletu na konferencję: 397 zł Normalna cena: 117 zł
Cena dla Ciebie: jedyne 47 zł
Oszczędzasz aż 60%, czyli 70 zł!

Premiera nagrań
WTOREK: 23 marca 2021 r.
Dostęp
365 dni z nielimitowaną liczbą odtworzeń
100% online
Nagrania będą dostępne na platformie VOD z dowolnego miejsca
Konferencja potrwa 7 godzin i będzie pełna wartościowych strategii oraz wiedzy, którą przekażą Ci nasi prelegenci – eksperci rozwoju osobistego i zawodowego, praktycy biznesu.
Podobnie, jak na konferencjach i szkoleniach stacjonarnych, ciężko zanotować każdy wniosek, myśl, pomysł czy strategię.
Poza tym, nauka z domu to niestety więcej rozproszeń niż sala szkoleniowa i dobrze wiemy, że nie każdy będzie w stanie spędzić z nami cały dzień online. Dlatego udostępniamy możliwość zakupu nagrań, aby czerpać od ekspertów pełnymi garściami i krok po kroku wdrażać ich wiedzę!
Oto lista prelegentów i sesji,
które znajdziesz w nagraniach z konferencji

Izabela Wojtachnik
Jak się przebranżowić
Pomaga osobom pracującym lub szukającym pracy w osiągnięciu spełnienia zawodowego, aby były zadowolone w życiu i odważyły się sięgnąć po marzenia.
Jest akredytowanym coachem ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej), trenerem zmiany. Fanka psychologii pozytywnej.
Pomogła ponad kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych, konsultacjach oraz w kursach online i szkoleniach. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Autorka kursów online, programów mentoringowych oraz Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie.
Z ebooków i poradników Izabeli skorzystało już ponad 1900 osób.
Sprawdziła, że można zbudować ścieżkę satysfakcjonującej kariery dla siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą osoby stają się bardziej pewne siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele!
Prywatnie szczęśliwa żona i mama trzech synów. Entuzjastka jazdy na rowerze.

Katarzyna Racisz
Wirtualna Asystentka-zawód przyszłości!
Opiekun marki, specjalistka ds. web marketingu, coach, mentor początkujących Wirtualnych Asystentek, autorka kursu online dla WA.
Jej misją jest towarzyszenie innym w procesie budowania swojej silnej marki.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w redakcjach prasowych, w agencji reklamowej oraz w organizacji działającej na rzecz kobiet.
Dziś prowadzi swoją firmę, wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu ich biznesów i pomaga początkującym Wirtualnym Asystentkom wejść na rynek wirtualnej asysty.
Kasia uwielbia swoją pracę. Tworzy i współtworzy wartościowe projekty, rozwija swoje pasje i pomaga swoim klientom czerpać z czasu, który otrzymują, zlecając jej opiekę nad swoją firmą.
Wierzy, że równowaga między życiem zawodowym a prywatnym jest filarem harmonijnego rozwoju i silnego biznesu.
Jej wielką pasją jest psychologia i praca z potencjałem, który drzemie w każdym z nas. Uwielbia się uczyć i zdobywać nowe kompetencje.

Ewa Brok
Dlaczego etykieta i savoir-vivre wracają do grupy wiodących kompetencji zawodowych?
Certyfikowany trener i mówca Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej. Od 17 lat łączy pasję do budowania relacji z pracą warsztatową i dydaktyczną.
Wspiera firmy w etykiecie komunikacji i zwiększaniu sprzedaży, poprzez budowanie dobrych relacji biznesowych w oparciu o zasady savoir – vivre. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, jako wykładowca akademicki na Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Szczecińskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz pojawia się na łamach czasopism branżowych.
Dla niej i jej klientów savoir – vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem w biznesie. To narzędzie wzmacnia pewność siebie, daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi, wnosi do życia odpowiedzialność, szacunek i kulturę. I nie chodzi o ograniczające zasady, ale o naszą autentyczność wyrażaną z klasą!
Oprócz pracy edukacyjnej prowadzi około 20 spotkań i warsztatów rocznie. Jej najważniejszą decyzją w 2020 roku było rozpoczęcie współpracy ze szczecińską organizacją „Kobieca Sprawa”, w ramach której, pomaga kobietom rozpocząć aktywność zawodową, poznając standardy dobrego pracownika, profesjonalnego wizerunku oraz komunikacji, w oparciu o savoir- vivre.

Sylwia Stein
Jak stworzyć własną stronę wizytówkę niskobudżetowo
Miłośniczka WordPressa i SEO. Magik od CSS i HTML-a.
Na co dzień tworzy strony www, sklepy internetowe, platformy kursowe.
Dodatkowo prowadzi bloga i konsultacje, na których to dzieli się wiedzą z zakresu tworzenia stron www.


Joanna Cur
Mobbing w pracy zdalnej - czy jest możliwy?
Prawniczka, specjalistka prawa pracy oraz zagadnień związanych z etyką w biznesie, szkoleniowiec, wykładowca akademicki, manager, mentor.
Joanna ma za sobą 20-letnie doświadczenie w międzynarodowych korporacjach. Przez 8 lat zarządzała dużymi zespołami sprzedaży w T-Mobile Polska S.A. w kanale własnym oraz franczyzowym.
Rozumie biznes i potrafi mówić jego językiem. Uwielbia też prawo, jednak nie zanudza odbiorcy niezrozumiałymi sformułowaniami i mówi „po ludzku”.
Na co dzień prowadzi szkolenia z prawa pracy dla managerów, HR Business Partnerów, pracowników działów rekrutacji oraz kadr i płac. Wykłada również prawo pracy oraz etykę w biznesie na jednej z warszawskich uczelni.
Od wielu lat zajmuje się tematyką mobbingu i dyskryminacji w miejscu pracy. Prowadzi szkolenia dla managerów oraz pracowników z przeciwdziałania w/w. W styczniu 2021 r. była gościem programu Liberator w „Radio dla Ciebie”, gdzie udzieliła wywiadu dotyczącego tej tematyki.
Prywatnie szczęśliwa żona, mama dorosłej córki oraz właścicielka 2 psów: buldożki francuskiej oraz kundelka adopciaka.

dr Robert Wojtachnik
Jak zostać ekspertem od cyfryzacji przedsiębiorstw.
dr Robert Wojtachnik – przedsiębiorca, trener i konsultant. Od 20 lat wspiera klientów w osiąganiu mistrzowskiej skuteczności poprzez dostarczanie im sprawdzonych narzędzi transformacji cyfrowej, które wzmacniają ich osobowość i kompetencje biznesowe. Obronił doktorat w tym obszarze. Łączy świat biznesu i nauki, oferując synergię skutecznej praktyki oraz sprawdzonej teorii w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Rozumie biznes, bo sam od 20 lat w nim działa.
Jest sympatykiem transformacji cyfrowej, wielbicielem minimalizmu, prostoty, jasnej komunikacji. Niewolnik interdyscyplinarnego rozwoju.
Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy oraz świadomość siebie i biznesu. Wie, że połączenie nauki i praktyki rozwiązuje ludzkie bolączki. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki.
Entuzjasta tańca, gotowania i jazdy na rowerze. Miłośnik sztuki, wolności i harmonii. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże.