bezpłatna 2-dniowa konferencja online

Przygotuj się
na burzliwy rynek pracy
- edycja 3

Poznaj sprawdzone narzędzia
i metody, aby wyróżnić się na kryzysowym rynku pracy
i zdobyć pracę marzeń.

robert wojtachnik
Jak osiągnąć sukces
BUDOWANIE DROGI ZAWODOWEJ
twórz sieć kontaktów na linkedin
jak budować markę osobistą
jak więcej zarabiać

Data

23 - 24.11.2020 r. [2 dni]

Czas

10:00 - 16:40 CET

100% online

Pełnowartościowe szkolenie bez wychodzenia z domu!

Co robić, aby z sukcesem realizować swoje cele zawodowe pomimo trudnej sytuacji?

W 2020 r. mamy do czynienia z trudniejszym rynkiem pracy z powodu spowolnienia gospodarczego w porównaniu do 2019 r. oraz kryzysu w konsekwencji wybuchu pandemii.

Twoje życie zawodowe jest pod znakiem zapytania, bo pozostałeś bez pracy, od kilku miesięcy nie możesz znaleźć nowej pracy lub też stoisz przed koniecznością przekwalifikowania się?

A może zastanawiasz się nad korzystną dla Ciebie zmianą zawodową i zależy Ci na podniesieniu swoich kwalifikacji?

Właśnie dla takich osób zorganizowałam III edycję bezpłatnej konferencji online. Wraz z innymi ekspertami pokażemy Ci nie tylko jak poradzić sobie w tej trudnej sytuacji osobistej i zawodowej, ale również jak znaleźć satysfakcjonującą pracę z wykorzystaniem swojego potencjału zawodowego.

Zapraszam na 2-dniowe, bezpłatne, wartościowe szkolenie online.

Do zobaczenia,

Izabela Wojtachnik

jak poradzić sobie w kryzysie

Niezbędna wiedza, aby nie tylko przetrwać trudny czas, ale skorzystać z kryzysu i zdobyć pracę marzeń

Podsumowanie zawodowe

Przekonasz się dlaczego potrzebujesz podsumowania zawodowego w swojej karierze zawodowej. Nauczysz się najważniejszych punktów autoprezentacji. Poznasz schemat podsumowania zawodowego, dzięki czemu otworzysz sobie furtkę do kariery marzeń.

Nauka języków online

Poznasz skuteczne sposoby nauki języka angielskiego online. Dzięki temu sprawdzisz najlepszą metodę dla siebie. Dowiesz się jak korzystać z jego znajomości w praktyce - w biznesie i pracy zawodowej.

Kolorowy wizerunek

Dowiesz się jak budować swój styl krok po kroku. Poznasz podstawy psychologii koloru. Dzięki temu będziesz wiedziała jak stworzyć spójny wizerunek, co przyczyni się do odkrycia w sobie kolejnych atutów i zbudowania większej pewności siebie.

Praca na Linkedin

LinkedIn to najszybciej rozwijające się medium biznesowe na świecie. To miejsce łączące specjalistów, profesjonalistów, którzy chcą rozwinąć karierę z osobami szukającymi idealnych pracowników. Dowiesz się, jak działać na LinkedIn, kiedy szukasz pracy lub planujesz zmiany w karierze.

Praca zdalna

Praca zdalna to dzisiaj konieczność. Aby nie okazała się ona domowym aresztem w piżamie - dowiesz się co zrobić, żeby odpowiednio przygotować miejsce pracy, dobrze wykorzystać czas pracy i zadbać o siebie podczas pracy zdalnej.

Wykorzystanie szkoleń

Chętnie zapisujesz się na różne szkolenia, webinary, które wydają Ci się atrakcyjne. Bierzesz udział w kursach, słuchasz, notujesz, ale nadal nic się nie zmienia? Dowiesz się jak strategicznie podejść do szkoleń, aby dzięki wiedzy realizować swoje cele.

Rekrutacja
w pandemii

Czy warto dzisiaj podejmować decyzję o zmianie pracy? Poznasz działanie firmy rekrutacyjnej od środka, aby zwiększyć sobie szanse na wymarzoną pracę na wymagającym rynku.

Szczęśliwe nawyki

Poznaj schemat wspierających nawyków, które warto zastosować, aby zadbać o siebie każdego dnia w tym trudnym emocjonalnie czasie. Dzięki temu zaprogramujesz się na szczęście.

Marka osobista

Dzisiaj to bardzo modne, ale i konieczne. Poznaj zasady budowania skutecznej marki osobistej w kontekście planowania swojej kariery lub własnej działalności.

Kompetencje do wzięcia

Zastanawiałeś się jakich pracowników potrzebują nowoczesne organizacje w cyfrowym świecie? Dowiesz się jakie umiejętności są dzisiaj najbardziej pożądane na rynku pracy.

Dołącz do konferencji, zdobądź wiedzę, aby ruszyć z pewnością siebie na rynek i zdobyć satysfakcjonującą pracę!

Poznaj prelegentów i plan 2 dni konferencji

11 wspaniałych ekspertów rozwoju osobistego i zawodowego

DZIEŃ 1 - 23.11

10:00 - 11:30

Izabela Wojtachnik

BUDOWANIE DROGI ZAWODOWEJ

Podsumowanie zawodowe kluczem do zdobycia pracy marzeń

Na pytanie „powiedz coś o sobie” masz pustkę w głowie? Nieraz na spotkaniach networkingowych kiedy pada pytanie : „Czym się zajmujesz”, zaczynasz miotać się w myślach?

To dlatego, że nie masz wypracowanego dobrego, skutecznego podsumowania zawodowego. Zapraszam na prelekcję, dzięki której:

– Nauczysz się autoprezentacji,

– Poznasz strukturę podsumowania zawodowego,

– Zwiększysz wiarę w swoje możliwości, aby z pewnością siebie przekonać rozmówców.

Pomaga osobom pracującym lub szukającym pracy w osiągnięciu spełnienia zawodowego, aby były zadowolone w życiu i odważyły się sięgnąć po marzenia.
Jest akredytowanym coachem ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej), trenerem zmiany oraz menedżerem obsługi klienta w firmie finansowej. Pomogła ponad kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych, konsultacjach oraz w kursach online i szkoleniach. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Z ebooków i poradników Izabeli skorzystało już ponad 1800 osób.

Sprawdziła, że można zbudować ścieżkę satysfakcjonującej kariery dla siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą osoby stają się bardziej pewne siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele!

11:40 - 12:40

Anna Ratyńska-Manitius
Wojciech Manitius Ratyński

Jak uczyć się języka angielskiego online i korzystać z jego znajomości w praktyce w świecie biznesu i na rynku pracy?

W obecnych czasach nauka języków obcych jest koniecznością. 

Zapraszamy na prelekcję, dzięki której:

  • Poznasz sposoby na naukę języka angielskiego online,
  • Dowiesz się jak pokonać strach przed mówieniem w języku angielskim w sytuacjach biznesowych
  • Zobaczysz jak wykorzystać znajomość języka angielskiego, żeby odnieść sukces w życiu zawodowym.
 

Od 2010 roku tworzą razem szkołę językową online Sunco Language School, w której nauczyli komunikacji w języku angielskim już setki osób. Stawiają przede wszystkim na przydatne słownictwo i praktyczne użycie języka.

 

Klientami Sunco Language School są osoby, które potrzebują języka angielskiego do pracy, a także do komunikacji w życiu codziennym, są to m.in. osoby z branży medycznej, prawniczej, informatycznej, hotelarskiej, eventowej, politycznej, coachingu, fitnessu i  beauty.

 

Anna i Wojciech są twórcami kursów online z zakresu języka ogólnego i biznesowego.

Dzięki połączeniu wiedzy teoretycznej oraz praktycznej potrafią zachęcić każdego do nauki języka. Rozwijanie umiejętności językowych z nimi jest ciekawą i satysfakcjonującą przygodą. Potrafią zmotywować do nauki nawet najbardziej oporne osoby, które potem przyznają, że było warto!

 

Ania jest lektorem i tłumaczem języka angielskiego. Ukończyła lingwistyczne studia na Uniwersytecie Warszawskim (języki angielski i rosyjski), podyplomowe studia biznesu w Sydney, Australii oraz wiele różnych kursów związanych z nauczaniem języków obcych, tłumaczeniami, rozwojem osobistym i zawodowym. Nauczaniem języków obcych zajmuje się od 2005 roku. Anna również była redaktorem czasopisma w języku angielskim Smart Business English.

 

Wojciech jest native speakerem z Kanady, który od 2008 roku uczy języka angielskiego w Polsce i uwielbia wykorzystywać innowacyjne technologie, aby wzbogacać doświadczenia swoich studentów w nauce języków obcych. Specjalizuje się w szkoleniach profesjonalistów różnych dziedzin i pomaga im w rozwoju umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim, których potrzebują aby odnieść sukces w karierze na rynku międzynarodowym.

 

Oboje uwielbiają podróżować, poznawać nowych ludzi i kultury, dzięki czemu zawsze posiadają aktualną wiedzę i potrafią urozmaicać swoje lekcje oraz kursy języka angielskiego.

12:50 - 13:50

Aneta Ciołek

jak więcej zarabiać

Kolor i styl a wizerunek kobiety

Zapraszam na prelekcję, z której dowiesz się m.in.

  • Jak zbudować swój styl krok po kroku
  • Jak ważna jest znajomość swojej temperatury skóry i typu urody
  • Jak stworzyć swoją szafę kapsułową 
  • Jak łączyć kolory i wzory
  • Co to jest psychologia koloru i gdzie ją wykorzystujemy. 

Co zyskasz po prelekcji:

– zwiększy się świadomość Twoich atutów, 

– spójny wizerunek, 

– harmonia w Twojej szafie i kosmetyczce,

– większa pewność siebie, 

– szybsze i bardziej udane zakupy.

DORADCA WIZERUNKU, CHARAKTERYZATORKA I KOLORYSTKA. Dyplomowana brytyjskim dyplomem HND Fasion Make-up Aristry.

Pasjonatka kobiet, psychologii kolorów i mody. Współorganizatorka kobiecych warsztatów wyjazdowych kierunek_wizerunek.

Dyrektor kreatywny magazynu kobiecego May Lux Magazine a także współwłaścicielka klubu MLC. Współpracuje z fotografami kreując wydarzenia , metamorfozy, sesje biznesowe/ fashion/ beauty/ teatralne.

Przeprowadza profesjonalne analizy kolorystyczne. Autorka programów “Create your image” i “Create your business image” w których doradza kobietom jak zbudować swój wizerunek krok po kroku.

Uwielbia kreatywność, sztukę i rozwój osobisty.

13:50 - 14:20

przerwa/networking

14:30 - 15:30

Monika Gawanowska

twórz sieć kontaktów na linkedin

LinkedIn dla szukających pracy – jak robić to dobrze?

LinkedIn to najszybciej rozwijające się medium biznesowe na świecie. To miejsce łączące specjalistów, profesjonalistów, którzy chcą rozwinąć karierę z osobami szukającymi idealnych pracowników.

Podczas spotkania dowiesz się, jak działać na LinkedIn, kiedy szukasz pracy lub planujesz zmiany w karierze.

Poznasz najważniejsze elementy profilu, na które zwracają uwagę rekruterzy.

Dowiesz się, jakie inne funkcje tego medium warto wykorzystać, by zostać zauważonym przez osoby szukające kandydatów.

Poznasz przykłady aktywności, która uczyni Twój profil jeszcze bardziej skutecznym.

Dziewczyna od LinkedIna 😉 Trener, strateg, coach, autorka książki “Marka osobista bez tajemnic”. Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn. Od początku 2018 roku przeszkoliła ponad 3000 osób. Wystąpiła przed mniejszą lub większą publicznością kilkadziesiąt razy. Autorka wielu publikacji, m.in. w magazynie „Marketing w Praktyce”, „Social Media Manager” oraz Dzienniku Gazecie Prawnej. Ekspertka inicjatywy Her Impact, w której wiedzą o LinkedIn wspiera kobiety w stawianiu kolejnych kroków w karierze.

Współpracuje ze studentami, przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami, zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.

15:40 - 16:40

Magda Ferretti

Praca zdalna - domowy areszt w piżamie czy stan Nirvany? Twój wybór!

Siedzisz na łóżku z laptopem na kolanach, popijasz kawę i pracujesz tak pięknie, że warto to pokazać na Instagramie?

Biegasz nerwowo w piżamie bez śniadania o 15 szukając ważnych dokumentów w szafce w kuchni?

Czy tak wygląda Twoja praca zdalna? 

Na szkoleniu porozmawiamy o tym, co zrobić, żeby odpowiednio przygotować miejsce pracy, dobrze wykorzystać czas pracy i zadbać o siebie podczas pracy zdalnej. 

dr n.ekon. Magda Ferretti – badaczka zespołów zdalnych, psycholog organizacji, trener biznesu i fanka pracy zdalnej. Nazywa się ekspertem pracy zdalnej, bo sama pracując regularnie z domu od 2010 roku popełniła wszystkie możliwe błędy związane z pracą zdalną i wyciągnęła z nich lekcje.

Prowadzi kanał na YouTube „Praca zdalna bez tajemnic”. Od 2011 bada temat naukowo (praca doktorska nt. przywództwa rozproszonego w zespołach wirtualnych), a od 2018 r. prowadzi szkolenia i konsultacje nt. pracy zdalnej i zespołów rozproszonych. Pracowała m.in. dla 7N, KIR, Orange, Vivus, Provident.

16:40

Izabela Wojtachnik - zakończenie, podsumowanie dnia 1.

DZIEŃ 2 - 24.11

10:00 - 11:30

Izabela Wojtachnik

BUDOWANIE DROGI ZAWODOWEJ

Jak korzystać ze szkoleń i osiągać swoje cele?

Pragniesz wymarzonej zmiany w Twoim życiu. Snujesz cudowną wizję satysfakcjonującej pracy. Masz wizję, wiesz gdzie chcesz dojść.

Wiesz też, że potrzebne Ci są konkretne umiejętności i wiedza. Chętnie zapisujesz się na różne szkolenia, webinary, które wydają Ci się atrakcyjne.

Bierzesz udział w kursach, słuchasz, notujesz, próbujesz zrozumieć, ale nadal nic się nie zmienia?

O co tutaj może chodzić?

Z tej prelekcji:

  • poznasz proces wdrażania wiedzy,
  • dowiesz się kiedy masz szansę na rozpoczęcie prawdziwej zmiany,
  • dowiesz się jak strategicznie podejść do szkoleń, aby dzięki wiedzy realizować swoje cele.

Pomaga osobom pracującym lub szukającym pracy w osiągnięciu spełnienia zawodowego, aby były zadowolone w życiu i odważyły się sięgnąć po marzenia.
Jest akredytowanym coachem ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej), trenerem zmiany oraz menedżerem obsługi klienta w firmie finansowej. Pomogła ponad kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych, konsultacjach oraz w kursach online i szkoleniach. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Z ebooków i poradników Izabeli skorzystało już ponad 1800 osób.

Sprawdziła, że można zbudować ścieżkę satysfakcjonującej kariery dla siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą osoby stają się bardziej pewne siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele!

11:40 - 12:40

Justyna Przybylska

Anna Hawryluk

Czy dziś jest dobry moment na zmianę pracy? Kilka słów o rekrutacji w nadzwyczajnych czasach.

O tym, czy dziś jest dobry czas, aby podjąć się nowych wyzwań zawodowych, czy obecna sytuacja sprzyja podejmowaniu decyzji o zmianie pracy, o szansach i ryzykach z tym związanych.

Jak wygląda proces rekrutacyjny w pandemii i jak przygotować się do rozmów on-line,  wreszcie o różnych postawach wśród kandydatów i o tym, dlaczego warto być w kontakcie z dobrymi rekruterami?

O procesach rekrutacyjnych w nadzwyczajnych czasach z perspektywy osób je prowadzących opowiedzą Justyna Przybylska i Anna Hawryluk, zarządzające IT Professionals | Professionals Group.

Justyna Przybylska

Od 14 lat związana z branżą rekrutacyjną w obszarze IT. Posiada doświadczenie po stronie firm świadczących usługi rekrutacyjne IT, jak i body-leasingu IT. Budowała zespoły rekrutacyjne i zarządzała strukturami HR w firmach informatycznych. Obecnie Partner Zarządzająca firmą rekrutacyjną IT Professionals | Professionals Group.

Na co dzień dba o to, aby realizowanym projektom przyświecała zasada win-win, zarówno dla Kandydatów, jak i ich Pracodawców.

W działaniu na co dzień kieruje się ideą tworzenia partnerskiej relacji pomiędzy Kandydatami i Pracodawcami a zespołem rekruterów.

 

Anna Hawryluk

Przez większą część życia zawodowego związana z sektorem finansowym, ekspert ds. Compliance, prawnik z wykształcenia, wykładowca. Pracując przez 15 lat w międzynarodowych korporacjach, zdobyła doświadczenie w zarządzaniu, tworzeniu i optymalizacji procesów, jak również wdrażaniu złożonych projektów.

Obecnie Partner Zarządzająca firmą rekrutacyjną IT Professionals | Professionals Group. Nastawiona na ciągły rozwój, ceni sobie wysokie standardy pracy i profesjonalizm w działaniu.

Najbardziej motywuje ją praca z ludźmi i pomaganie innym w odnalezieniu swojej własnej, często całkiem nowej drogi zawodowej.

12:50 - 13:50

Beata Biegała

Jak osiągnąć sukces

Zaprogramuj się na szczęście i sukces!
Stwórz nawyki warte miliony.

95 % wszystkiego, co robisz w swoim życiu, jak myślisz, w jaki sposób
podejmujesz działanie oraz co czujesz, jest wynikiem nawyku.
Jeśli więc to, co dzieje się w Twoim życiu w żaden sposób nie daje Ci poczucia
szczęścia, czy sukcesu, to jest to dla mnie jasny sygnał, że w twoim
życiu brakuje nawyków, które dają poczucie sprawstwa i skuteczności.  
 
W trakcie wystąpienia opowiem Ci o najważniejszych nawykach, które
zmieniły życie wielu ludzi. Jeśli brakuje Ci pewności siebie, często planujesz, ale nie podejmujesz działania albo zwyczajnie nie wiesz, jak
ruszyć z miejsca i rozpocząć inne życie, to ta prelekcja jest właśnie dla Ciebie.
Opowiem Ci o tym, czym są nawyki, jak zmienić te niewspierające na wspierające i jak wytrwać w działaniu! Podzielę się też z Tobą narzędziem, które stworzyłam po to, by skutecznie wprowadzać nawyki, byś mógł/mogła osiągnąć szczęście, bądź upragniony sukces!
Trener rozwoju osobistego, psychopedagog.
Autorka e-booka pt. “W Drodze Po Szczęście!” i założycielka społeczności kobiet,
które szukają swojego szczęścia i chcą odkryć prawdę o sobie.
 
Autorka wielu kursów online, które ukończyło już ponad 500 osób.
 
Prywatnie żona i matka, w tym 18-letniego Filipa z autyzmem.

13:50 - 14:30

przerwa/networking

14:40 - 15:25

Dorota Anna Wróblewska

jak budować markę osobistą

Mocna marka osobista - konieczność na ciężkie czasy, czy na zawsze?

Zapraszam na prelekcję, z której:

  1. Dowiesz się na ile mocna marka osobista pomoże nam w poszukiwaniu pracy, a na ile w tworzeniu własnego biznesu?
  2. Poznasz kilka żelaznych praw, którymi rządzi się budowa marki osobistej w życiu zawodowym, szczególnie w tzw. “ciężkich czasach”.
  3. Poznasz prawdziwą historię jednego z klientów Mentora Marki, który szukał właściwego miejsca dla siebie – case study.

Pracuje jako konsultant i mentor w obszarach: wizerunku osób i organizacji, budowy marki osobistej i budowy marki biznesu swoich klientów.  Określa siebie jako mentor marki dla tych, którzy pracują na własne nazwisko. Właścicielka firmy pod tą nazwą (Mentor Marki). Autorka tego określenia, robiącego od niedawna karierę w usługach związanych z budową i promocją marki.

Specjalistka public relations i komunikacji marketingowej z 20-letnim stażem w zawodzie. Doświadczenie wykorzystuje aktualnie współpracując z osobami prowadzącymi własną działalność lub małe spółki, menedżerami korporacji oraz osobami, które chcą zmiany zawodowej – bez względu na stanowisko i swoją profesję wszystkie te osoby łączy jedno: chęć, bądź też konieczność, wzmocnienia swojego wizerunku profesjonalnego i marki osobistej.

Dla wszystkich zainteresowanych tym tematem od trzech lat prowadzi własny fanpejdż na Facebooku pod nazwą Mentor Marki, mający formę blogowo-poradniczą, od kilku miesięcy rozwija podobny profil na Instagramie.

Jest członkiem zarządu EMCC Poland – organizacji afiliowanej przy European Mentoring & Coaching Council, będącej jedną z największych globalnych organizacji zrzeszających profesjonalistów mentoringu, coachingu i superwizji. Zgodnie z ideą i wymogami EMCC, w swojej pracy kieruje się wyznaczonymi przez organizację standardami oraz Globalnym Kodeksem Etycznym (Global Code of Ethics), którego EMCC jest inicjatorem i sygnatariuszem.

W latach 1997-2006 prowadziła także działalność w sektorze pozarządowym, pracując jako menedżer w dziedzinie kultury i sztuki, edukacji kulturalnej i sztuki współczesnej.

Jest absolwentką Akademii Teatralnej im. Al. Zelwerowicza w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania) oraz London School of Public Relations.

15:35 - 16:20

dr Robert Wojtachnik

robert wojtachnik

Poznaj kompetencje przyszłości - rozwijaj się albo zostań reliktem przeszłości

Wg PwC 69% przedsiębiorstw dostrzega rosnąca lukę kompetencyjną w obszarze cyfryzacji. Czy chcesz wykorzystać tą szansę i zdobyć kompetencje, których potrzebują rozwijające się przedsiębiorstwa. Z mojej prelekcji dowiesz się:

  1. Jakie są trendy, które zmieniają świat. Jeśli chcesz poświęcić swój czas na rozwój to zrób to z głową i wykorzystaj nowe możliwości.
  2. Jakie obszary kompetencji warto rozwijać, by stać się atrakcyjnym na rynku pracy. Poznaj 10 umiejętności przydatnych w cyfrowym świecie i dowiedz się dzięki którym w pełni wykorzystasz swój potencjał.
  3. Jaka kultura organizacyjna zapewnia największą satysfakcję z pracy, zarobki i sprzyja rozwojowi. Dostaniesz ode mnie test, który pomoże Ci sprawdzić w jakiej kulturze będziesz czuł się najlepiej. Dzięki tej wiedzy będziesz wiedział o co pytać przyszłego pracodawcę, by trafić do firmy, w której rozwiniesz skrzydła.

dr Robert Wojtachnik – przedsiębiorca, trener i konsultant. Od 20 lat wspiera klientów w osiąganiu mistrzowskiej skuteczności poprzez dostarczanie im sprawdzonych narzędzi transformacji cyfrowej, które wzmacniają ich osobowość i kompetencje biznesowe. Obronił doktorat w tym obszarze. Łączy świat biznesu i nauki, oferując synergię skutecznej praktyki oraz sprawdzonej teorii w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Rozumie biznes, bo sam od 20 lat w nim działa.
Jest sympatykiem transformacji cyfrowej, wielbicielem minimalizmu, prostoty, jasnej komunikacji. Niewolnik interdyscyplinarnego rozwoju.

Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy oraz świadomość siebie i biznesu. Wie, że połączenie nauki i praktyki rozwiązuje ludzkie bolączki. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki.

Entuzjasta tańca, gotowania i jazdy na rowerze. Miłośnik sztuki, wolności i harmonii. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże.

16:20

Izabela Wojtachnik - zakończenie, podsumowanie konferencji.

Zarejestruj się, aby rozpocząć pozytywną zmianę dla siebie