Udało się! Jesteś na liście uczestników!
Dziękuję za zapis na konferencję!
Poszukaj maila z informacjami o szczegółach konferencji. [przeszukaj wszystkie foldery poczty: powiadomienia, inne, spam, oferty]
Cała konferencja będzie dla Ciebie dostępna bezpłatnie w dniu eventu. Link do spotkania online wyślemy do Ciebie dzień przed wydarzeniem, czyli w niedzielę 22 listopada.
Jeżeli nie wiesz czy uda Ci się być z nami na żywo lub obejrzeć całość, sprawdź opcję dostępu nagrań poniżej:
Zarezerwuj dostęp do nagrań wideo z całej konferencji
ze zniżką 60%
Kupując dostęp do nagrań z konferencji otrzymujesz:
- Zapis video z 10 prelekcji (ponad 12 h nagrań)
- Dostęp do nagrań na 365 dni
- Możliwość korzystania 24/7 z dowolnego miejsca z internetem
- Dostęp do wiedzy zawsze wtedy, gdy będzie Ci potrzebna
- Możliwość powtarzania wiedzy od ekspertów tyle razy, ile potrzebujesz
- Spokojną głowę, że nic ważnego Ci nie umknie podczas oglądania na żywo
Wartość biletu na konferencję: 697 zł Normalna cena: 117 zł
Cena dla Ciebie: jedyne 47 zł
Oszczędzasz aż 60%, czyli 70 zł!
Premiera nagrań
PIĄTEK: 27 listopada 2020 r.
Czas
365 dni z nielimitowaną liczbą odtworzeń
100% online
Nagrania będą dostępne na platformie VOD z dowolnego miejsca
Konferencja potrwa 2 dni po 8 godzin i będzie pełna wartościowych strategii oraz wiedzy, którą przekażą Ci nasi prelegenci – eksperci rozwoju osobistego i zawodowego, praktycy biznesu.
Podobnie, jak na konferencjach i szkoleniach stacjonarnych, ciężko zanotować każdy wniosek, myśl, pomysł czy strategię.
Poza tym, nauka z domu to niestety więcej rozproszeń niż sala szkoleniowa i dobrze wiemy, że nie każdy będzie w stanie spędzić z nami cały dzień online. Dlatego udostępniamy możliwość zakupu nagrań, aby czerpać od ekspertów pełnymi garściami i krok po kroku wdrażać ich wiedzę!
Oto lista prelegentów i sesji,
które znajdziesz w nagraniach z konferencji
Izabela Wojtachnik
Podsumowanie zawodowe kluczem do zdobycia pracy marzeń
Pomaga osobom pracującym lub szukającym pracy w osiągnięciu spełnienia zawodowego, aby były zadowolone w życiu i odważyły się sięgnąć po marzenia.
Jest akredytowanym coachem ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej), trenerem zmiany oraz menedżerem obsługi klienta w firmie finansowej. Pomogła ponad kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych, konsultacjach oraz w kursach online i szkoleniach. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Z ebooków i poradników Izabeli skorzystało już ponad 1800 osób.
Sprawdziła, że można zbudować ścieżkę satysfakcjonującej kariery dla siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą osoby stają się bardziej pewne siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele!
Aneta Ciołek
Kolor i styl a wizerunek kobiety
DORADCA WIZERUNKU, CHARAKTERYZATORKA I KOLORYSTKA. Dyplomowana brytyjskim dyplomem HND Fasion Make-up Aristry.
Pasjonatka kobiet, psychologii kolorów i mody. Współorganizatorka kobiecych warsztatów wyjazdowych kierunek_wizerunek.
Dyrektor kreatywny magazynu kobiecego May Lux Magazine a także współwłaścicielka klubu MLC. Współpracuje z fotografami kreując wydarzenia , metamorfozy, sesje biznesowe/ fashion/ beauty/ teatralne.
Przeprowadza profesjonalne analizy kolorystyczne. Autorka programów “Create your image” i “Create your business image” w których doradza kobietom jak zbudować swój wizerunek krok po kroku.
Uwielbia kreatywność, sztukę i rozwój osobisty.
Magda Ferretti
Praca zdalna - domowy areszt w piżamie czy stan Nirvany? Twój wybór!
dr n.ekon. Magda Ferretti – badaczka zespołów zdalnych, psycholog organizacji, trener biznesu i fanka pracy zdalnej. Nazywa się ekspertem pracy zdalnej, bo sama pracując regularnie z domu od 2010 roku popełniła wszystkie możliwe błędy związane z pracą zdalną i wyciągnęła z nich lekcje.
Prowadzi kanał na YouTube „Praca zdalna bez tajemnic”. Od 2011 bada temat naukowo (praca doktorska nt. przywództwa rozproszonego w zespołach wirtualnych), a od 2018 r. prowadzi szkolenia i konsultacje nt. pracy zdalnej i zespołów rozproszonych. Pracowała m.in. dla 7N, KIR, Orange, Vivus, Provident.
Justyna Przybylska
Anna Hawryluk
Czy dziś jest dobry moment na zmianę pracy? Kilka słów o rekrutacji w nadzwyczajnych czasach.
Justyna Przybylska
Od 14 lat związana z branżą rekrutacyjną w obszarze IT. Posiada doświadczenie po stronie firm świadczących usługi rekrutacyjne IT, jak i body-leasingu IT. Budowała zespoły rekrutacyjne i zarządzała strukturami HR w firmach informatycznych. Obecnie Partner Zarządzająca firmą rekrutacyjną IT Professionals | Professionals Group.
Na co dzień dba o to, aby realizowanym projektom przyświecała zasada win-win, zarówno dla Kandydatów, jak i ich Pracodawców.
W działaniu na co dzień kieruje się ideą tworzenia partnerskiej relacji pomiędzy Kandydatami i Pracodawcami a zespołem rekruterów.
Anna Hawryluk
Przez większą część życia zawodowego związana z sektorem finansowym, ekspert ds. Compliance, prawnik z wykształcenia, wykładowca. Pracując przez 15 lat w międzynarodowych korporacjach, zdobyła doświadczenie w zarządzaniu, tworzeniu i optymalizacji procesów, jak również wdrażaniu złożonych projektów.
Obecnie Partner Zarządzająca firmą rekrutacyjną IT Professionals | Professionals Group. Nastawiona na ciągły rozwój, ceni sobie wysokie standardy pracy i profesjonalizm w działaniu.
Najbardziej motywuje ją praca z ludźmi i pomaganie innym w odnalezieniu swojej własnej, często całkiem nowej drogi zawodowej.
Dorota Anna Wróblewska
Mocna marka osobista - konieczność na ciężkie czasy, czy na zawsze?
Pracuje jako konsultant i mentor w obszarach: wizerunku osób i organizacji, budowy marki osobistej i budowy marki biznesu swoich klientów. Określa siebie jako mentor marki dla tych, którzy pracują na własne nazwisko. Właścicielka firmy pod tą nazwą (Mentor Marki). Autorka tego określenia, robiącego od niedawna karierę w usługach związanych z budową i promocją marki.
Specjalistka public relations i komunikacji marketingowej z 20-letnim stażem w zawodzie. Doświadczenie wykorzystuje aktualnie współpracując z osobami prowadzącymi własną działalność lub małe spółki, menedżerami korporacji oraz osobami, które chcą zmiany zawodowej – bez względu na stanowisko i swoją profesję wszystkie te osoby łączy jedno: chęć, bądź też konieczność, wzmocnienia swojego wizerunku profesjonalnego i marki osobistej.
Dla wszystkich zainteresowanych tym tematem od trzech lat prowadzi własny fanpejdż na Facebooku pod nazwą Mentor Marki, mający formę blogowo-poradniczą, od kilku miesięcy rozwija podobny profil na Instagramie.
Jest członkiem zarządu EMCC Poland – organizacji afiliowanej przy European Mentoring & Coaching Council, będącej jedną z największych globalnych organizacji zrzeszających profesjonalistów mentoringu, coachingu i superwizji. Zgodnie z ideą i wymogami EMCC, w swojej pracy kieruje się wyznaczonymi przez organizację standardami oraz Globalnym Kodeksem Etycznym (Global Code of Ethics), którego EMCC jest inicjatorem i sygnatariuszem.
W latach 1997-2006 prowadziła także działalność w sektorze pozarządowym, pracując jako menedżer w dziedzinie kultury i sztuki, edukacji kulturalnej i sztuki współczesnej.
Jest absolwentką Akademii Teatralnej im. Al. Zelwerowicza w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania) oraz London School of Public Relations.
Anna Ratyńska-Manitius
Wojciech Manitius Ratyński
Jak uczyć się języka angielskiego online i korzystać z jego znajomości w praktyce w świecie biznesu i na rynku pracy?
Od 2010 roku tworzą razem szkołę językową online Sunco Language School, w której nauczyli komunikacji w języku angielskim już setki osób. Stawiają przede wszystkim na przydatne słownictwo i praktyczne użycie języka.
Klientami Sunco Language School są osoby, które potrzebują języka angielskiego do pracy, a także do komunikacji w życiu codziennym, są to m.in. osoby z branży medycznej, prawniczej, informatycznej, hotelarskiej, eventowej, politycznej, coachingu, fitnessu i beauty.
Anna i Wojciech są twórcami kursów online z zakresu języka ogólnego i biznesowego.
Dzięki połączeniu wiedzy teoretycznej oraz praktycznej potrafią zachęcić każdego do nauki języka. Rozwijanie umiejętności językowych z nimi jest ciekawą i satysfakcjonującą przygodą. Potrafią zmotywować do nauki nawet najbardziej oporne osoby, które potem przyznają, że było warto!
Ania jest lektorem i tłumaczem języka angielskiego. Ukończyła lingwistyczne studia na Uniwersytecie Warszawskim (języki angielski i rosyjski), podyplomowe studia biznesu w Sydney, Australii oraz wiele różnych kursów związanych z nauczaniem języków obcych, tłumaczeniami, rozwojem osobistym i zawodowym. Nauczaniem języków obcych zajmuje się od 2005 roku. Anna również była redaktorem czasopisma w języku angielskim Smart Business English.
Wojciech jest native speakerem z Kanady, który od 2008 roku uczy języka angielskiego w Polsce i uwielbia wykorzystywać innowacyjne technologie, aby wzbogacać doświadczenia swoich studentów w nauce języków obcych. Specjalizuje się w szkoleniach profesjonalistów różnych dziedzin i pomaga im w rozwoju umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim, których potrzebują aby odnieść sukces w karierze na rynku międzynarodowym.
Oboje uwielbiają podróżować, poznawać nowych ludzi i kultury, dzięki czemu zawsze posiadają aktualną wiedzę i potrafią urozmaicać swoje lekcje oraz kursy języka angielskiego.
Monika Gawanowska
LinkedIn dla szukających pracy – jak robić to dobrze?
Współpracuje ze studentami, przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami, zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.
Izabela Wojtachnik
Jak korzystać ze szkoleń i osiągać swoje cele?
Pomaga osobom pracującym lub szukającym pracy w osiągnięciu spełnienia zawodowego, aby były zadowolone w życiu i odważyły się sięgnąć po marzenia.
Jest akredytowanym coachem ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej), trenerem zmiany oraz menedżerem obsługi klienta w firmie finansowej. Pomogła ponad kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych, konsultacjach oraz w kursach online i szkoleniach. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Z ebooków i poradników Izabeli skorzystało już ponad 1800 osób.
Sprawdziła, że można zbudować ścieżkę satysfakcjonującej kariery dla siebie.
Dzięki współpracy z Izabelą osoby stają się bardziej pewne siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele!
Beata Biegała
Zaprogramuj się na szczęście i sukces!
Stwórz nawyki warte
miliony.
dr Robert Wojtachnik
Poznaj kompetencje przyszłości - rozwijaj się albo zostań reliktem przeszłości
dr Robert Wojtachnik – przedsiębiorca, trener i konsultant. Od 20 lat wspiera klientów w osiąganiu mistrzowskiej skuteczności poprzez dostarczanie im sprawdzonych narzędzi transformacji cyfrowej, które wzmacniają ich osobowość i kompetencje biznesowe. Obronił doktorat w tym obszarze. Łączy świat biznesu i nauki, oferując synergię skutecznej praktyki oraz sprawdzonej teorii w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Rozumie biznes, bo sam od 20 lat w nim działa.
Jest sympatykiem transformacji cyfrowej, wielbicielem minimalizmu, prostoty, jasnej komunikacji. Niewolnik interdyscyplinarnego rozwoju.
Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy oraz świadomość siebie i biznesu. Wie, że połączenie nauki i praktyki rozwiązuje ludzkie bolączki. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki.
Entuzjasta tańca, gotowania i jazdy na rowerze. Miłośnik sztuki, wolności i harmonii. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże.