by pracować wg swoich zasad i wartości bez poczucia winy
Webinar poprowadzą
Izabela Wojtachnik - Coach, Trener Zmiany, Trener Biznesu
i Angelika Solecka - Social Media LinkedIn Specialist, CEO VAgency
To webinar dla osób, które chcą pracować wg własnych zasad bez poczucia winy.
Zapisz się, jeżeli chcesz:
- nauczyć się stawiania granic w pracy
- przestać spełniać oczekiwania innych
- żeby inni liczyli się z Twoim zdaniem
- pragniesz wreszcie wzmocnić swoje poczucie wartości, by móc wybierać sobie najlepszych klientów w biznesie
Klient nasz Pan czy ... Partner?

Prowadzisz firmę, ale wciąż narzekasz na stresujące warunki?
A może pracujesz w sektorze obsługi klienta i jesteś już zmęczony agresywnymi zachowaniami klientów?
Zapisz się, jeżeli chcesz dowiedzieć się:
- Jak budować relację z klientem na zasadzie wzajemnego szacunku?
- Gdzie szukać wartościowych współprac?
- Jak ustalić granice we współpracy z klientem?
- Dlaczego przekraczanie granic prowadzi do wypalenia zawodowego?

Co zyskasz dołączając do webinaru
Zrozumiesz co to znaczy postawa asertywna
dzięki czemu będziesz wiedział jak się komunikować z innymi po partnersku
Poznasz kluczowe obszary rozwoju
które pozwolą ci nauczyć się asertywności bez poczucia winy
Dowiesz się gdzie szukać najlepszych klientów
dzięki temu będzie mogła pracować z najlepszymi dla siebie osobami
Zrozumiesz, że nie musisz już pozwalać na wiele sytuacji
jeśli czujesz, że twoje granice są przekraczane i czujesz się krzywdzona
Nabierzesz pewności siebie
nie będziesz bał się odezwać w swojej sprawie, stanąć w swojej obronie
Poznaj prowadzące webinar

Izabela Wojtachnik
Wspiera w osiągnięciu spełnienia zawodowego, pomaga wznosić karierę na wyższy poziom, pomaga odkryć swoją drogę i odwagę do realizacji marzeń.
Jest certyfikowanym coachem, trenerem zmiany, trenerem biznesu i menedżerem.
W swojej pracy wykorzystuję 23 letnie doświadczenie w biznesie w pracy z ludźmi.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Entuzjastka psychologii pozytywnej i jazdy na rowerze.
Pomogła kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych oraz na szkoleniach i kursach online.
Autorka Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie.
Z jej ebooków i poradników skorzystało już tysiące osób.
Dzięki współpracy z Izabelą klienci stają się bardziej pewni siebie, znajdują satysfakcjonującą pracę, nie boją się wyzwań, wierzą w swoje możliwości i osiągają wspaniałe cele.

Angelika Solecka
Przedsiębiorczyni, właścicielka Agencji Wirtualnych Asystentek i specjalistka od kampanii marketingowych na LinkedIn.
Na co dzień wspiera przedsiębiorców w proaktywnych wprowadzaniu komunikacji z grupą docelową, pomaga pozyskiwać kluczowe kontakty biznesowe i rozwijać długofalowe relacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Uczy jak promować produkty i usługi organicznie. Dodatkowo prowadzi płatne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie.
Autorka darmowego mini kursu: „Zoptymalizuj swoje konto na LinkedIn” prowadzi również konsultacje dla przedsiębiorców z zakresu zarządzania portalem LinkedIn.


Co inni klienci mówią o współpracy z Izabelą Wojtachnik




Warsztat był użyteczny, przydatny, efektywny, bo wpłynął na mnie pozytywnie, na mój rozwój.
A to zaprocentuje w życiu zawodowym.
Monika
Ekspert Obsługi Kredytów
Mega wiedza, wspaniałę wskazówki. Dziękuję za konkretne przykłady i jestem z Tobą :-).
Wojtek
Junior Project Assistant
Podziwiam Twoje zaangażowanie i chęć dzielenia się wiedzą.
To dla mnie najlepszy dowód na to, że to co chcesz przekazać odbiorcom jest autentyczne, że masz z tego satysfakcje i spełnienie.
Twoje webinary plus ostatnia konferencja (!) mnie przekonują 🙂
Dagmara
Księgowa
Bardzo dużo konkretnych treści w tak krótkim czasie, super przygotowanie.
Mateusz
Project Manager
Zrozumiałam, że już nie muszę wszytskich obsługiwać dookoła. Dziękuję, jestem wdzięczna za poszerzenie świadomości.
Natalia
Bankowość korporacyjna
Wielkie dzięki za to spotkanie. Uświadomiło mi ono, że faktycznie są pewne obszary, w których radzę sobie dobrze, ale i takie, w których muszę nauczyć się poprawnego komunikowania.
Angelika
Key Account Developer
Co inni klienci mówią o współpracy z Angeliką Solecką
Zdecydowałam się na skorzystanie z jej usług, ponieważ liczba zadań do wykonania przerosła moje możliwości.
Dzięki niej łatwiej było mi ogarnąć moją biznesową rzeczywistość. Zawsze mogłam na niej polegać. Zadania były wykonane w terminie i z najwyższą jakością.
Ceniłam jej proaktywne podejście do klienta. Serdecznie polecam współpracę z Angeliką.
Małgorzata Łapiuk
Z Angeliką współpracowałyśmy przy okazji promocji moich poradników w social mediach. Bardzo udana współpraca i wysoka skuteczność ustawianych przez nią reklam przełożyła się na dobrą sprzedaż produktów. Polecam serdecznie.
Elżbieta Zielińska
Angelika posiada cenną wiedzę z dziedziny marketingu, promocji produktu i sprzedaży.
Wykazuje dużą wiedzę, pasję, zaangażowanie w swoim fachu i zawsze jest dwa kroki do przodu.
Jestem zadowolony, że spróbowałem, bo zyskałem więcej czasu dla siebie i bliskich.
Mariusz Wnuk
Bardzo polecam współpracę z Angeliką – konkret, świetna jakość i dobre zrozumienie tematu 🙂
Klaudia Leszczyńska